طرح درس رو زانه درس پیوستگی تفکر و پژوهش پایه ششم مشخصات کلی شماره طرح درس: 1 موضوع درس: پیوستگی تاریخ اجرا: مدت اجرا: مج
تعدادصفحات فایل
فرمت فایل
شرح حال
چکیده
طرح درس رو زانه درس پیوستگی تفکر و پژوهش پایه ششم |
|||||||||||
مشخصات کلی |
شماره طرح درس: 1 |
موضوع درس: پیوستگی |
تاریخ اجرا: |
مدت اجرا: |
|||||||
مجری: |
کلاس: ششم |
تعداد فراگیران: |
مکان: |
||||||||
الف: قبــل از تـــــــدریــس |
|||||||||||
اهداف بر اساس تلفیقی از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقهبندی جدید بلوم |
|||||||||||
سطح هدف |
اهداف و پیامدها وجود تعامل بین معلم و دانش آموزان در فراگیری درس پیوستگی فعالیت بر اساس اهداف معین واز پیش تعیین شده در فراگیری درس پیوستگی طراحی منظم با توجه به موقعیت و امکانات درس پیوستگی ایجاد فرصت و تسهیل یادگیری در فراگیری درس پیوستگی
|
||||||||||
هدف کلی |
دانش آموزان باید مفاهیم درس پیوستگی را در پایه ششم به طور کامل فرا بگیرند. |
||||||||||
اهداف مرحلهای |
1. تعدادجلساتی که در هفته به این تدریس کتاب تفکر و پژوهش درس پیوستگی پایه ششم اختصاص داده شده است . 2. تعداد دروس کتاب درسی با رعایت پیچیدگی مفاهیم کتاب تفکر و پژوهش درس پیوستگی پایه ششم 3. تعدا د ماهی که به این درس کتاب تفکر و پژوهش درس پیوستگی پایه ششم تخصیص یافته است. بنا بر این بعد از در نظر گرفتن مسائل و مواردی که ذکر گردید،زمانبندی کتاب تفکر و پژوهش درس پیوستگی پایه ششم را بررسی و تدوین می نماییم.
|
||||||||||
هدفهای رفتاری آموزشی |
اهداف (با رعایت توالی محتوای درسی) انتظارات در پایان آموزش |
حیطه و سطح در بلوم |
عناصر برنامه درسی ملی تعقـل، ایمـان، علـم، عمـل و اخـلاق |
||||||||
عنصر |
عرصه ارتباط با |
||||||||||
خود |
خدا |
خلق |
خلقت |
||||||||
اندیشیدن در مورد توانایی های دیگران و چگونگی تدریس کتاب تفکر و پژوهش درس پیوستگی پایه ششم |
شناختی |
تفکر |
|
|
* |
|
|||||
علاقه به استفاده از نتایج تدریس کتاب تفکر و پژوهش درس پیوستگی پایه ششم |
عاطفی |
ایمان |
|
|
* |
|