دانلود تحقیق درموردارزشيابي آزمون تعيين سطح مهارتهاي شنوايي براي كودكان 3 و 4 ساله دچار آسيب شنوايي
دانلود تحقیق درمورد ارزشيابي آزمون تعيين سطح مهارتهاي شنوايي براي كودكان 3 و 4 ساله دچار آسيب شنوايي
با دانلود تحقیق در مورد ارزشيابي آزمون تعيين سطح مهارتهاي شنوايي براي كودكان 3 و 4 ساله دچار آسيب شنوايي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ارزشيابي آزمون تعيين سطح مهارتهاي شنوايي براي كودكان 3 و 4 ساله دچار آسيب شنوايي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ارزشيابي آزمون تعيين سطح مهارتهاي شنوايي براي كودكان 3 و 4 ساله دچار آسيب شنوايي ادامه مطالب را بخوانید.
نام فایل:تحقیق در مورد ارزشيابي آزمون تعيين سطح مهارتهاي شنوايي براي كودكان 3 و 4 ساله دچار آسيب شنوايي
فرمت فایل:word و قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل:130 صفحه
قسمتی از فایل:
فصل اول
طرح پژوهش
1-1- عنوان پژوهش
ارزشيابي آزمون تعيين سطح مهارتهاي شنوايي براي كودكان 3 و 4 ساله دچار آسيب شنوايي شديد و عميق فارسي زبان شهر تهران.
1-2- بيان مسئله
آسيب شنوايي در كودكان منجر به عوارض سوء متعددي ميگردد كه از جمله اين عوارض مشكلاتي در كسب مهارتهاي شنوايي (يعني كشف صدا، تمايز اصوات، شناسايي اصوات، درك گفتار و ...)، مشكلاتي در رشد طبيعي زبان، مشكلات عديده گفتاري و غيره مي باشند. براي غلبه بر اين عوارض سوء، پس از آن كه كودك مناسبترين وسيله كمك شنوايي را دريافت نمود، بايد آموزشهاي ويژه در حيطههاي گوناگون توانبخشي شنوايي مثل، تربيت شنوايي، زبانآموزي، توليد و اصلاح گفتار، مشاوره و غيره به فراخور نياز كودك ارائه شود. ترتيب شنوايي، نوعي آموزش ويژه براي ايجاد و يا بهبود مهارتهاي شنوايي است. اما چگونه ميتوان فهميد كه سطح مهارتهاي شنوايي كودك چقدر است و او به كداميك از آموزشها در حيطه تربيت شنوايي نياز دارد؟ اين اولين سؤا لي است كه شنواييشناسان در حيطه توانبخشي شنوايي با آن روبرو هستند. روش درست اين است كه ابتدا آزمونهاي شنوايي مختلف روي كودك انجام شود، سپس پاسخهاي وي مورد تجزيه و تحليل قرار گيرد.