دانلود طرح درس خوانا ریاضی اول درس مفهوم ضلع و زاویه (گوشه و لبه)
ما در اینجا بهترین فایل طرح درس خوانا ریاضی اول درس مفهوم ضلع و زاویه (گوشه و لبه) را با قیمت بسیار مناسب برای شما معلم عزیز پایه اول قرار دادیم.جهت مطالعه و دانلود این طرح درس خوانا ریاضی اول درس مفهوم ضلع و زاویه (گوشه و لبه) در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید تا با اطمینان باکیفیت ترین طرح درس خوانا ریاضی اول درس مفهوم ضلع و زاویه (گوشه و لبه) را دانلود کنید.
نام فایل:طرح درس خوانا
فرمت فایل:word و قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل: 5 صفحه
قسمتی از فایل:
سطح هدف : اهداف به صورت تلفیق از هدف نویسی برنامه درسی ملی و طبقه بندی بلوم و طرح تحولی خوانا در ریاضی اول ابتدایی | |||||||
هدف کلی : فراگیری کامل درس مفهوم ضلع و زاویه (گوشه و لبه) ریاضی اول ابتدایی با محوریت مهارت های زندگی و زبانی | |||||||
اهداف مرحله ای : دانش آموزان پس از پایان جلسه آموزشی به اهداف زیر دست می یابند : آشنایی با ضرورت و کاربرد درس مفهوم ضلع و زاویه (گوشه و لبه) ریاضی اول ابتدایی آشنایی با مبانی و مضامین درس مفهوم ضلع و زاویه (گوشه و لبه) ریاضی اول ابتدایی مهارت خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن ادای احترام متقابل به دیگران
| |||||||
هدف های رفتاری آموزشی | اهداف ( با رعایت توالی محتوای درسی ) ( انتظار در پایان آموزش ) | حیطه و سطح در بلوم | عناصر برنامه درسی ملی تعقل ، ایمان ، علم ، عمل و اخلاق | ||||
عنصر | عرصه ارتباط با | ||||||
خود | خدا | خلق | خلقت | ||||
تقویت روحیه توکل بر خدا و آغاز نمودن هر کار با نام خدا در تمام مراحل زندگی | درک و فهم | تعقل -علم | * | * | * | | |
ایجاد باور به کاربرد و اهمیت درس مفهوم ضلع و زاویه (گوشه و لبه) ریاضی اول ابتدایی در زندگی روزمره | درک و فهم | تعقل -علم | * | | * | | |
آشنایی با مبانی و مفاهیم درس مفهوم ضلع و زاویه (گوشه و لبه) ریاضی اول ابتدایی | درک و فهم | تعقل -علم | * | | * | | |
نسبت به اهمیت و کاربرد درس مفهوم ضلع و زاویه (گوشه و لبه) ریاضی اول ابتدایی در زندگی خود و دیگران واکنش نشان می دهد. | عاطفی | اخلاق | * | * | * | | |
به سوالات مطرح شده پیرامون درس مفهوم ضلع و زاویه (گوشه و لبه) ریاضی اول ابتدایی پاسخ گوست. | ارزشیابی | تعقل -علم | * | | | | |
در پاسخگویی به سوالات و فعالیت های کلاسی فعال است. | واکنش | اخلاق | * | | * | | |
نسبت به مبانی اخلاقی و تربیتی در کنار آموزش علاقه مند می شود. | مستقل | عمل | * | | * | |