دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم مفاهیم نماز را به دانش آموزان چندپایه آموزش داده و آنها را به نماز جماعت علاقه مند کنم؟
با دانلود فایل اقدام پژوهی با عنوان چگونه توانستم مفاهیم نماز را به دانش آموزان چندپایه آموزش داده و آنها را به نماز جماعت علاقه مند کنم؟ با قیمت بسیار مناسب در خدمت شما هستیم.جهت دانلود و مطالعه اقدام پژوهی چگونه توانستم مفاهیم نماز را به دانش آموزان چندپایه آموزش داده و آنها را به نماز جماعت علاقه مند کنم؟ با مشخصات 28 صفحه و در فرمت word و قابل ویرایش ادامه مطلب را بخوانید.شما میتوانید با اطمینان کامل بهترین اقدام پژوهی در مورد چگونه توانستم مفاهیم نماز را به دانش آموزان چندپایه آموزش داده و آنها را به نماز جماعت علاقه مند کنم؟ را از سایت ما دانلود کنید.
نام فایل:اقدام پژوهی چگونه توانستم مفاهیم نماز را به دانش آموزان چندپایه آموزش داده و آنها را به نماز جماعت علاقه مند کنم؟
فرمت فایل:word و قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل:28 صفحه
قیمت فایل:8000 تومان
قسمتی از فایل:
تشويق برخلاف تنبيه كه از عوامل باز دارنده است از عوامل وادار كننده است وبه انسان نيرو وانرژي ميدهد.فردي كه تشويق ميشود از كار خود احساس رضايت ميكند وهمين احساس رضايت جلوي خستگي و بيميلي او را ميگيرد . البته بعضي از افراد آنقدر به هدفهاي خود مومن هستند كه نيازي نيست كسي آنها را تشويق كند وخود مشوق خويش هستند اما همه افراد اين طور نيستند بخصوص کودکان براي رسيدن به هدف هاي خود نياز به تشويق دارند.به طور كلي بشارت يكي از وظايف پيامبران است يك رهبر ديني به وسيله تشويق مي تواند افراد را در تمامي جنبه هاي ديني به حركت وتكاپو وادار نمايد.
قرآن كريم در آيه 56سوره انفال گوشزدمينمايد كه تشويق انسان را بزرگ ميكند وبه او نيرو ميدهد.
با توجه به اهميت و تأثير نماز جماعت در بهداشت رواني،روحي،فردي،اجتماعي وتأثير تشويق در برانگيختن افراد به فضايل اخلاقي بخصوص اقامه نماز به صورت جماعت در مدرسه لازم است تا تحقيقي در زمينه تشويق و ترغيب کودکان به نماز جماعت انجام شود ونتايج اين تحقيق مورد استفاده برنامهريزان آموزشي وپرورشي،اوليا ومربيان وساير دستاندر كاران مدرسه قرار گيرد....